A Citroën 1974-ben, a Peugeot 1991-ben hagyta ott az észak-amerikai piacot, azonban globális konszernné váláshoz elengedhetetlen a piaci jelenlét, ezért 2016-ban hirdette meg a tízéves visszatérési programját a PSA Csoport. Első körben autómegosztó szolgáltatással jelentek meg a piacon, aztán időközben bejelentették az FCA konszernnel való egyesülést, amelynek a Stellantis nevű autógyártó lesz az eredménye. Ekkor jött a koronavírus-járvány, amely egyfelől megnehezítette a visszatérésen dolgozó szakemberek dolgát, de egyben lehetőséget is biztosít. A vásárlók ha nem is fordultak el a hagyományos márkakereskedésektől, de egyre jobban bíznak a virtuális értékesítésben is, úgyhogy a PSA Csoport most egy olyan modellen dolgozik, amelynél online végeznék az értékesítést, míg a karbantartást – várhatóan az FCA-hálózat – szervizei. Ezzel megspórolnák az új hálózat felépítésének költségeit, így ennyivel olcsóbbak lehetnek majd az autók.

A PSA Csoport és az FCA tervei szerint 2021 első negyedévére végeznek a tárgyalásokkal és remélhetőleg a versenyhivatali eljárásokkal is – a hírek szerint az EU-nak az ellen van kifogása, hogy az évi 2 milliós könnyű haszonjármű (3,5 tonna alatti össztömeg) piacon meghatározó többsége lenne a létrejövő Stellantisnak. Szóval ha létrejön az új cég, akkor a PSA Csoport termékei nem sokkal később, 2023-ban jelenhetnek meg az észak-amerikai piacon.