Amíg a kompresszoros motorral szerelt Shelby GT500-as a nyers erőről szól, a Mustang GT350-es a szívómotorok kedvelőit szólítja meg. Nemrég újult meg ez a változat, de máris találtak javítani valót a mérnökök, úgyhogy elkészítették a GT350R-t, amelynél a GT500-asnál használt futómű-megoldásokat vették át.

Legfontosabb változás a teljesen új első felfüggesztés-geometria az új első kerékaggyal, új a kormányszerkezet és áthangolták az elektromos rásegítést is, a jobb visszajelzés pedig a gyár szerint magabiztosabbá teszi a sofőrt, ami szerintük azt jelenti, hogy növekszik a kanyarsebesség is, amit be mer vállalni. Igazán sportos pilótáknak a jövőben is csökkenthetik a tömeget a hátsó ülésről lemondással, de a kényelmet is lehet növelni 12 hangszórós B&O hifivel, holttérfigyelővel, kilépőlámpákkal (kobrát vetítenek a talajra), navigációval. A Ford Mustang Shelby GT350R-nél alapáron adják a karbon felniket, a piros féknyergeket, a piros díszvarrást és a rengeteg jelvényt.