A jövő mobil irodája a Peugeot-tól

2016. február 15. (hétfő)

Üzletemberek igényeire és kütyüjeire szabták a Peugeot Traveller alapján készített i-Lab tanulmányt.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Amíg a Citroën harsány megjelenéssel prezentálja az új személyszállítóját és a Dangel-összkerékhajtást Genfben, a Peugeot sokkal visszafogottabb tanulmányt készített a Traveller alapján, az i-Lab egy, a mai kor igényeire szabott tárgyalóbusz.


A gyakorlatban ez a hátsó utastér átépítését jelenti, amelyben négy darab, egymással szembe fordított kényelmes fotel kapott helyet. Az igazán tanulmányba illő rész az a 32 colos képátlójú érintőképernyő, amelyet az ülések között egy olyan konzolon rögzítettek, amelynek a segítségével ide-oda lehet azt tologatni.

A Samsung segítségével elkészített készülék nem csak arra alkalmas, hogy egy képet jelenítsen meg, de a mögötte lévő számítógép segítségével a négy utas külön-külön használhatja a saját érintőképernyőjét. Arra is lehetőség van, hogy a hátul utazók a többiek tudomása nélkül használják számítógépüket, ebben az esetben virtuális-valóság szemüveg áll rendelkezésükre. Ezen kívül az autó képes kommunikálni az összes utas Bluetooth készülékével, van wifi-kapcsolat és nem spóroltak a különféle töltési lehetőségekkel sem. A Peugeot Traveller i-Lab vezetőfülkéjét fabetétek teszik elegánssá.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A jövő mobil irodája a Peugeot-tól

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér