A kaliforniai ArtCenter dizájniskola hallgatói a Lincoln márka formatervezőivel közösen képzelték el a prémiummárka arculatát 2040-ben. A gyár csak annyit írt elő, hogy egy kétszemélyes, egy négyszemélyes, egy emelt négyszemélyes és egy hatszemélyes autót készítsenek a diákok, ezek közül az Anniversary névre hallgató négyszemélyes autó makettjét állították ki a Monterey Car Week-en – szóval noha jelenleg csak szabadidő-autók alkotják a Ford prémiummárkájának kínálatát, a stratégák azért a személyautóban látják a jövőt…

A diákoknak egyébként nem csak az autót kellett elképzelniük, de rögtön hozzá a használót is, az Anniversary nevű tanulmánynál az alaphelyzet szerint Julianne és Greg 30. házassági évfordulójukat ünneplik, és autóval látogatják meg fiatalságuk helyszíneit, ebben segíti őket az autó digitális technikája, amely nemcsak elkalauzolja őket a megfelelő helyre, de hozzáfér a felhőben tárolt fényképeikhez/emlékeikhez is, amelyeket a megfelelő helyeken aztán prezentál.