Légrugók gondoskodnak arról, hogy maximális terheléssel se üljön le a Jaguar XF Sportbrake hátulja, tehát szabadon lehet garázdálkodni az 565-1700 literes raktérrel, illetve ez a rendszer megkönnyíti a vontatást is – 2 tonna a határ e téren. A 4995 mm-es hossz 6 mm-rel rövidebb az előző generációnál, a légellenállási együttható értéke Cw 0,29.

Ne tessék azon meglepődni, ha vadul gesztikulálni látják majd a Jaguar XF Sportbrake utasait, a nagy méretű panorámatető árnyékolóját ugyanis mozdulatokkal és nem kapcsolóval lehet vezérelni, ezen kívül még a raktérbe bepakolás előtt jut szerephez a luftot rúgás, hiszen láblendítéssel is vezérelhető a csomagtérfedél. Az F-Pace után ez a márka második autója, amely az Activity Key nevű karkötővel is rendelhető, amelynek viselésével nyugodtan sportolhat – akár a tengerben is úszhat – a sofőr, nem kell attól félnie, hogy ellopják az autót.

Európában a 2,0 literes dízel 163, 180 vagy 240 lóerővel lesz választható – már az újratervezett olajozású, a korábbinál csendesebb és finomabb járású Ingenium dízelről van szó –, a csúcsot a 3,0 literes V6-os dízel jelenti majd 300 lóerővel, egyedüli benzinesként a 250 lóerős 2,0 literes turbót kínálják majd. Az Európán kívüli piacokon 3,0 literes, 380 lóerős kompresszoros benzines is választható lesz a Jaguar XF Sportbrake-hez.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!