Nem egyszerű modellfrissítésen esett át a Tata Vista és Manza típusa, így a gyár jobbnak látta lecserélni a neveket is. A cég mindhárom fejlesztőközpontja – Pune (India), Coventry (Egyesült Királyság), Torinó (Olaszország) – dolgozott az átalakításon, mert igazi globális autókat hoztak létre, amelyet mindenhol forgalmaznak majd, ahol most is jelen van a márka.

A jövőben az ötajtós változat neve Bolt, és az immár 4 méternél rövidebb lépcsős hátú változat Zest-ként várja a vásárlókat. Teljesen átalakult az orr megjelenése, az ötajtós C oszlopát fekete matricával próbálják bevonni a körbefutó ablakfelületbe, a lépcsős hátú végződését rövidebbre vették. Érdekes műszaki újítás, hogy az immár elektromos rásegítésű kormánykereket az elektromotor aktívan forgatja vissza középállásba, nem hagyatkoznak a futómű-geometriára az indiaiak.

Teljesen új a műszerfal, amelyen alapból ott látjuk az 5

colos érintőképernyővel rendelkező fejegységet – ez nem csak bluetooth kapcsolatra képes, de internetezni is lehet a segítségével, és hangvezérléssel is lehet utasítani.

Csak turbómotorokkal szerelik a Bolt és Zest típusokat, a benzinmotor mindkét esetben a 85 lóerős, 1,2 literes Revotron, a dízel pedig a Fiat-féle 1,3 literes, ami itt Quadrajet névre hallgat. Az ötajtósban 75 lóerő utóbbi teljesítménye, a lépcsős hátúban 90 LE, és ez utóbbihoz robotizált váltót is lehet kérni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!