Két megjelenéssel is készül a frissítést követően a Hilux alvázát és technikáját, de személyautó karosszériát használó Toyota Fortuner terepjáró, a normál mellett Legender névre hallgat a sportosabb kivitel – ami a korábbi, limitált TRD Sportivo változat utódának tekinthető. LED-es lett a világítás, 18-20 colos felniken gördül az autó, itt is újak a lengéscsillapítók a kényelmesebb futás érdekében.

A műszerfalon a színes multifunkciós kijelzőt használó műszeregység és a 8 colos képátlójú fejegység. Az alapmotor továbbra is a 2,4-es turbódízel 150 LE/400 Nm teljesítménnyel, a 2,8-as turbódízelt továbbfejlesztették, kiegyensúlyozó tengelyt kapott, teljesítménye 204 LE/500 Nm, és csak a Legender külsőhöz választható. Alapfelszerelés a hatfokozatú automatikus váltó, az erősebb dízelhez üzemmódválasztó is jár, ECO-módban a korábbinál 27%-kal alacsonyabb a fogyasztás.