A gyerek vezet, a szülő irányít a Toyota életnagyságú játékautójában

2013. június 12. (szerda)

A Nemzetközi Tokiói Játékvásárra készítette el a Toyota a vicces családi autót.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Új irányból közelítette meg a családi autó kérdést a Toyota: mi lenne, ha olyan autót készítenének, amelyet a gyermekek imádnak. Ráadásul mindezért meg kell dolgozniuk, hiszen alapból csak egy csupasz váz a Camatte57s elnevezésű alkotás, amelyet közös munkával kell beburkolni.


A 2012-ben bemutatott Camatte-hoz képest most még könnyebben megy a karosszériaelemek felhelyezése – a névben szereplő szám a panelok száma -, és immár nincs tető sem, tehát kabrióban utazhat az egész család. Feltéve, hogy az három fő jelent, hiszen továbbra is ennyi ülőhelye van az apróságnak.

A Camatte57s egyébként arra is szolgál, hogy a gyermeket hozzászoktassa az autózáshoz – a középső ülésnél vannak pedálok és kormány is. Az igazi sofőr a jobb hátsó ülésen ül a valódi kezelőszerveknél, és onnan irányít. A 3 méter hosszú csöppséget egy meg nem nevezett teljesítményű elektromotor hajtja.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A gyerek vezet, a szülő irányít a Toyota életnagyságú játékautójában

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér