Az Alfa Romeo 4C-t még szeptember 12-én zavarták körbe a Nürburgringen, de csak most közölték a hivatalos időt: 8 perc 4 másodperc. Valószínűleg eddig tartott, amíg kiokoskodták, hogyan lehetne ezt győzelemként prezentálni: a leggyorsabb, 250 lóerőnél gyengébb sorozatgyártású autó a 4C.

Az olaszok sportkocsiját Horst von Saurma vezette a Nürburgringen, aki civilben újságíró és egyébként a Nürbugring veteránja. Az Alfa Romeo 4C egyébként teljesen szériaállapotú volt, semmilyen módosítást nem hajtottak végre rajta, még az abroncsai is – a kifejezetten az autóhoz tervezett Pirelli PZero Trofeo-k – az utcaiak voltak.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!