A gyártósorról a múzeumba került az új ©koda Roomster

2015. december 30. (szerda)

Már az nullszéria is elkészült Poznanban, amikor a VW-konszern elkaszálta a Roomster második generációját, így rögtön a ©koda Múzeumba került az autó.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A VW-konszern dízelbotrányának lett áldozata a ©koda Roomster második generációja, amelynek érkezéséről először júniusban adtunk hírt. A cseh márka kereskedői nagy reményt fűztek az új típushoz, ami a Caddy átmárkázott változata lett volna, hiszen ennek híján nem tudnak majd teherautóval szolgálni a flottaügyfeleknek.


Még az előszériát is elkészítették már, a hírek szerint 100 körüli példány létezik az új ©koda Roomsterből, amikor az általános költségcsökkentés miatt elkaszálták a típust. Most pedig itt vannak az első, álcázatlan képek, amelyek a Mladá Boleslavi gyári múzeum raktárában mutatják az autót, annak is a személyszállító változatát oldalra nyitható hátsó ajtókkal és rövid karosszériával. A VW konszern azért visszakozott az utolsó pillanatban, mert a Roomster legjobb esetben is rétegmodellként gazdagította volna a kínálatot, ellenben a cseh márka hamarosan érkező új szabadidő-autói sokkal nagyobb fejlődési és nyereség-potenciállal kecsegtetnek, inkább azokra koncentrálják az erőforrásokat.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A gyártósorról a múzeumba került az új ©koda Roomster

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér