Konzervatívan kezdte meg a működését a General Motors kifejezetten a kínai piac számára alapított márkája, a Baojun első körben egy kompakt méretű lépcsős hátúval lépett piacra. Ennek nemsokára elkészül az ötajtós változata 610 néven, de ennél nagyobb újdonság is lesz, egyterűvel és szabadidő-autóval bővül a választék.

Ezek a már meglévő 630-astól eltérően nem arra a padlólemezre épülnek, ami az aktuális Opel Astra alatt is szolgál, sokkal inkább a Wuling meglévő saját modelljeinek technikáját öröklik meg, ennek megfelelően esély nincs arra, hogy mifelénk is piacra dobják őket.

Az egyszerűség kedvéért a két új karosszéria ugyanarra a padlóra épül, ennek megfelelően a szabadidő-autó szigorúan csak elsőkerékhajtással rendelkezik, lényegében az egyterűnek rövidebb hátsó túlnyúlással és némileg áttervezett orral ellátott megfelelője az SUV. A motorok megegyeznek azzal, amit a Baojun 630-ashoz is kínálnak, az alapváltozatot 112 lóerős 1,5 literes négyhengeres hajtja, felár ellenében a 143 lóerős 1,8 literest lehet kérni.

A General Motors kifejezetten az olcsó kínai típusokkal akar versenyezni a Baojun márka újdonságaival, ennek megfelelően a családi egyterűt 70 000 jüanos (2,5 millió Ft)áron dobja majd piacra a nyáron, a vele együtt érkező szabadidő-autó divatossága okán 90 000 jüanért (3,25 millió Ft) kelletti majd magát.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!