A legtöbb kritika a szervizeléssel kapcsolatban éri a Tesla Motorst, amíg a szoftverfrissítéseket folyamatosan kapják az autók internetes kapcsolaton keresztül, ha valaki a 12 500 mérföldenként (~ 20 ezer km) esedékes időszakos szervizen kívül szeretné márkaszervizben javíttatni autóját, akkor gyakran csak több hét, esetleg hónap múlva kap időpontot, márpedig a méregdrága villanyautókat birtokló emberek nem szeretnek várakozni.

Most egyszerre két, az ügyfelek pénztárcáját érintő kérdésben hozott számukra hátrányos döntést a Tesla Motors. Az elsőt nem valószínű, hogy megérzi majd a tulajdonosok pénztárcája, arról van szó, hogy az előre kifizethető 4- illetve 8 éves szervizprogram (4- illetve 8 éves átvizsgálás) árát 200 dollárral, 2100 illetve 4000 dollárra növelték, és az áremeléssel párhuzamosan kivették a csomagból a kerék centrírozást is. Ennél sokkal fontosabb és nagyobb pénzügyi veszteséget jelentő változás, hogy az autóhoz felár ellenében vásárolható, többéves kiterjesztett garancia azonnali hatállyal nem átruházható, ami azt jelenti, hogy a használtpiaci árak jelentősen esnek majd, hiszen ezt követően a használtan is több tízmillió Ft-ért forgó autók vásárlói kétszer is meggondolják majd, hogy ilyen autót vegyenek a gyári garancia hatályán – 4 év és 50 ezer mérföld (~ 80 ezer km) – túl. Korábban  tulajdonosváltáskor 100 dollár megfizetésével lehetett átruházni a garanciát.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!