A garancián spórol a Tesla

2016. február 17. (szerda)

Drágábban kapják a szervizt a tulajdonosok, és a feláras, több éves garancia mostantól kezdve nem átruházható.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A legtöbb kritika a szervizeléssel kapcsolatban éri a Tesla Motorst, amíg a szoftverfrissítéseket folyamatosan kapják az autók internetes kapcsolaton keresztül, ha valaki a 12 500 mérföldenként (~ 20 ezer km) esedékes időszakos szervizen kívül szeretné márkaszervizben javíttatni autóját, akkor gyakran csak több hét, esetleg hónap múlva kap időpontot, márpedig a méregdrága villanyautókat birtokló emberek nem szeretnek várakozni.


Most egyszerre két, az ügyfelek pénztárcáját érintő kérdésben hozott számukra hátrányos döntést a Tesla Motors. Az elsőt nem valószínű, hogy megérzi majd a tulajdonosok pénztárcája, arról van szó, hogy az előre kifizethető 4- illetve 8 éves szervizprogram (4- illetve 8 éves átvizsgálás) árát 200 dollárral, 2100 illetve 4000 dollárra növelték, és az áremeléssel párhuzamosan kivették a csomagból a kerék centrírozást is. Ennél sokkal fontosabb és nagyobb pénzügyi veszteséget jelentő változás, hogy az autóhoz felár ellenében vásárolható, többéves kiterjesztett garancia azonnali hatállyal nem átruházható, ami azt jelenti, hogy a használtpiaci árak jelentősen esnek majd, hiszen ezt követően a használtan is több tízmillió Ft-ért forgó autók vásárlói kétszer is meggondolják majd, hogy ilyen autót vegyenek a gyári garancia hatályán – 4 év és 50 ezer mérföld (~ 80 ezer km) - túl. Korábban  tulajdonosváltáskor 100 dollár megfizetésével lehetett átruházni a garanciát.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A garancián spórol a Tesla

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér