A Jeep Chief nevű tanulmánynál egyedül az ajtók árulkodnak arról, hogy ennek az alapját-alvázát is ugyanúgy a négyajtós Wrangler adja, mint a társánál. Itt azonban nem egyszerűen tuningolták a karosszériát, hanem a nagy részét kicserélték.

Szörfösöknek készült az autó, ennek megfelelő a grafika és nem véletlen az Óceánkék szín sem. A raktér padlóját rózsafából készítették, a váltókar Tiki-szobrot mintáz, és mivel Kalifornia a célpiac, nyugodtan lemondtak a zárható utastérről. A megjelenés teljesen új, de a technikához egyáltalán nem nyúltak – leszámítva a kötelező nagy méretű kerekeket.

Egyértelmű, hogy a JK2A Staff Car tanulmánynál az volt a cél, hogy a második világháborús gyökereket idézzék fel. Ahogy akkor is rohammunkában készült az autót, az itt látható gépet is alig pár hét alatt hozták össze. Mivel itt a katonai téma az uralkodó, a váltókar végén kézigránátot találunk, a Sandstorm nevű festéket a hadseregtől kölcsönözték.

Sorozatgyártásban ilyen már nem létezik, ezért meg kell említeni az acélfelniket is, amelyek szintén az átépítés során kerültek az autó alá, a vászontető se érhető el ebben a színben.

Egyedül talán azzal a választással nem barátkozik meg az ember, hogy a teljesen nyitott utastérben szövetkárpitozású üléseket használnak – a bőr vagy műbőr belső praktikusabb lenne, könnyebben takarítható. Az Egyesült Államokban egyébként nem választható 2,8 literes turbódízelt kapta a Jeep Wrangler JK2A Staff Car.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!