Erősebb és takarékosabb a Fiat dízel - mondja maga a Citroen Erősebb és takarékosabb a Fiat dízel – mondja maga a Citroen

Vannak olyan piacok Európában, ahol a Citroën Nemo (és Peugeot Bipper) modellnek tudni kell az Euro 5-öt, mert azt a környezet védelme érdekében a teherautók számára is kötelezővé tették. A PSA 1,4 literes HDi-je azonban csak az Euro 4-et tudja, így a franciák inkább átveszik a Fiat Fiorino 1,3-as dízelét.

Ez nagyobb teljesítményű, nyomatékosabb a korábbinál, a motorleállítónak köszönhetően városban 10,5 százalékkal, országúton 4,5 százalékkal alacsonyabb a fogyasztása. És ez még nem minden, az új rugóknak köszönhetően az 1.3 HDi-nek nevezett új változat terhelhetősége 50 kg-mal nagyobb az 1.4 HDi-nél. Az 1,4 literes benzinmotor teljesítménye nem változott, de 7,3 százalékkal csökkent a fogyasztása, miközben felkészítették ez Euro 5-re. Ezt a változatot egyébként csak azért tartják a kínálatban, mert vannak olyan vállalkozások Angliában, akik gázüzemű autókat használnak.

50 kg-mal nagyobb a terhelhetőség az új motorral 50 kg-mal nagyobb a terhelhetőség az új motorral