Európán kívül nagyjából minden nagy piacon elérhető a Toyota Corolla Cross nevű szabadidő-autó, amely Japánban hamarosan új megjelenést kap, a többi piacon pedig érkezik a GR Sport változat. Előbbiről még csak kémfotó van, eszerint megszüntetik a hűtőrácsot és annak a helyére a típus saját márkajelzését teszik. A többi piacon marad a hagyományos megjelenés, amelynek alternatívája a sportos GR Sport külső.

Új az első lökhárító, magasabbra kerülnek a ködfényszórók, újak a hűtőrács-betétek, és kálhyaezüst elemek jelentek meg a lökhárítókban-küszöbborításokban. Az utastérben pár GR Sport felirat és a fejegység egyedi üdvözlőképernyője jelenti a változást. Műszakilag annyi az újdonság, hogy a kardánalagút alá szerelt pár extra kereszttartóval növelik a karosszéria merevségét, a futóművet már nem hangolják át, hiszen a Toyota Corolla Cross GR Sport is ugyanazokon a rossz utakon közlekedik, mint a civil társai, a motorkínálatban (1,8-as szívó 140 LE, 1,8-as hibrid 122 LE) sincs változás.