A BMW legalja: 114d

2012. július 13. (péntek)

Száz lóerő alá megy a BMW az 1-es sorozatban, hamarosan itt a 114d.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Hamarosan újabb erőforrással bővíti lefelé kínálatát a BMW, az 1-es sorozat a 102 lóerős 114i benzinmotor után a 114d dízel változattal gazdagodik, ami 95 lóerős teljesítményével hosszú évtizedek óta a leggyengébb BMW.


Az 1,6 literes, saját fejlesztésű négyhengerest fogják vissza, a 95 lóerőhöz 235 Nm-es nyomaték tartozik, meg 1,38 tonnás saját tömeg. Nem egy rakéta az autó, a 100 km/órás sebességet 12,2 másodperc alatt éri el, végsebessége 185 km/óra. Még nem véglegesítették az autó fogyasztási adatait, a 4,1-4,2 l/100 km-es érték azonban csak minimálisan alacsonyabb, mint a 115 lóerős 116d-é, és jóval magasabb, mint amit a 116d Efficient Dynamics Edition tud, hiszen az 3,8 l/100 km-es átlagot ér el. Még nincs ára az új dízel alapváltozatnak.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A BMW legalja: 114d

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 208, Seat Ibiza, Honda Civic Type-R, Toyota Avensis, Volkswagen Sharan
  • Volkswagen Buggy
  • Teszt: BMW 228i Cabrio, Mercedes-Benz CLA 200 CDI Shooting Brake, Fiat Dobló Panorama 1.6 Multijet, BMW R 1200 R
  • Szerviz: fékteljesítmény növelése
  • Használt autó vásárlói szokások

Időjárás

Budapest

derült
33 °C
17 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér