Rögtön három karosszériával lesz választható a Mercedes-Benz kompakt kategóriás hálózatról tölthető hibridje, az ötajtós és lépcsős hátú A-osztály mellett B-osztályként is elérhető a 250 e jelzésű hajtáslánc.

A harmadik generációs hibrid hajtásnál az 1,33 literes turbómotor (160 LE/250 Nm) és egy villanymotor (102 LE/300 Nm) hajt be a nyolcfokozatú, duplakuplungos váltóba – nincs önindító, a villanymotor indítja a benzinest –, amely aztán az első kerekekhez továbbítja a 218 lóerő és 450 Nm rendszerteljesítményt. Karosszériától függően 1,4-1,6 l/100 km a szabványos benzinfogyasztás, az elektromos csúcssebesség 140 km/óra.

A hátsó ülés alá 15,6 kWh kapacitású, 150 kg tömegű vízhűtéses akkumulátort szerelnek, ami 56-69 km-es, WLTP-szabvány szerinti elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Normál (fali töltődobozzal 1 óra 45 perc) vagy gyorstöltéssel (80%-ra 25 perc) is táplálható a telep, a töltőcsatlakozás a jobb hátsó sárvédőn található. A benzintank a hátsó tengely fölé kerül, a betöltőnyílás a bal hátsó sárvédőn található, térfogatát nem árulták el, de az csökkent az eredetihez képest.

A Kecskeméten is gyártott ötajtós A 250 e feltöltött akkumulátorral 6,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra, a csúcssebessége 235 km/óra. A Sedan változat 6,7 másodperces sprintet tud, cserébe a jobb légellenállás miatt 240 km/óra az elérhető csúcs, a B-osztálynál 6,8 másodperc a sprintidő és 235 km/óra a csúcssebesség. Németországban már be is árazták az autókat, 36 943,55 euró az A 250 e, 37 300,55 euró az A 250 e Sedan, 37 663,50 euró a B 250 e indulóára, ami megfelel a 2,0 literes turbómotorral és összkerékhajtással szerelt 250-es modell árának.