Nem áll valami túl jól a Tata Motors személyautó-üzletága, az exportpiacokon a válság, Indiában pedig az új modellek hiánya miatt jelentősen csökkentek az értékesítések, és itt csak modellfrissítésekre lehet számítani, úgymint Nano és Indigo. A Jaguar-Land Rover és a teherautó üzletág nyeresége viszi a céget, és hogy a biztos bevételi forrás megmaradjon, még ebben az üzleti évben (2014 márciusig bezárólag) 50 új vagy felfrissített típust dob piacra a haszonjármű részleg.

Gyakorlatilag tehát az egész kínálatot lecserélik vagy alaposan megújítják, a kis méretű Magic Iris teherautótól a buszokon keresztül a 40 tonnás össztömegű dömperig lecserélik a kínálatot, és ahogy arról korábban beszámoltunk még az olyan veteránokat is átdolgozzák, mint a Tata 407-es típusa. Ettől a lépéstől nem csak az indiai, 60 százalékos haszonjármű piaci rész megtartását remélik, de az új típusokkal nemzetközi szinten is komolyabb szereplővé szeretne válni a konszern, amely a világon egyedülálló módon a haszonjárművek teljes palettáját képes lefedni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!