Nem a felújítás során modernizált autó a Revology cég által kínált 1967-es Shelby GT500-as, teljesen új építés az autó beleértve az eredetinek megfelelő karosszériát is. Épp csak annyit változtattak a megjelenésen, amit a modern műszaki tartalom megkövetel, például 17 colos felniket használnak, hogy a 13 col átmérőjű féktárcsáknak (elöl 6, hátul 4 dugattyús nyergek) legyen elég helye, ezen kívül még a fényszórók LED-es technikája árulkodik arról, hogy nem egy fél évszázados veteránnal van dolgunk.

Amíg az utastérben is a régi és az új megoldások keverednek, az eredeti kapcsolók és kormánykerék mellett 7 colos érintőképernyős fejegység is van a műszerfalon. A technikánál a legújabb lehetőségeket használták ki, a kocsi orrába az 5,0 literes V8-as Ford blokknak a kompresszorral felszerelt változatát szerelik, a Roush műhely átépítését követően 600 LE/644 Nm a teljesítmény. A megrendelő döntheti el, hogy 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus váltót kér-e.

Mivel új autóról van szó, a Revology garanciát is vállal a gépre, egy év teljes körű, két év a hajtásláncra és öt a karosszériára – minden esetben km-korlátozás nélkül. Utóbbi kitétel nem jelent nagy kockázatot, hiszen keveset használt „örömautóról” van szó, amit jól jelez az is, hogy beépített csepptöltő van az autóban, ami a keveset használt autó akkumulátorának az épségét hivatott megőrizni. A Revology 1967 Shelby GT500-ashoz kínált legdrágább extra a 11 700 dolláros jobbkormányos kialakítás.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!