4C: ilyen egy igazi Alfa Romeo

2011. március 4. (péntek) Lővei Gergely
Kétüléses, könnyű és erős. Nem bonyolították túl az Alfa Romeo 4C tanulmányt.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

  Nem korlátozzák a darabszámokat, addig készül majd a 4C, amíg lesz rá igény Nem korlátozzák a darabszámokat, addig készül majd a 4C, amíg lesz rá igény
Ha abból indulunk ki, melyik autót fényképezték a legtöbben a Genfi Autószalon sajtónapja alatt, akkor egyértelműen az Alfa 4C tanulmányt lehet kikiáltani a legfontosabb autónak. Higgyék el, más standokon is voltak ilyen csinos hoszteszek.
A cikk a hirdetés után folytatódik

Az Alfa 4C lehet a Dallara segítségével kifejlesztett sportkocsi, amely a KTM X-Bow vázát használja. Ezt ugyan nem erősítették meg, de nem is cáfolták, a sajtóanyagban pedig egészen egyszerűen nem tértek ki erre az elhanyagolható részletre. Mindössze annyit árultak el, hogy a karosszéria külső héja karbonból készült, aminek köszönhetően sikerült a saját tömeget 850 kg alatt tartani.

  Higgyék el,nem csak a hölgy miatt fényképezték rengetegen a 4C-t Higgyék el,nem csak a hölgy miatt fényképezték rengetegen a 4C-t

Ez már csak az ért is örvendetes, mert a motorral nem spóroltak, az 1,75 literes turbómotort dupla kuplungos váltóval együtt építették be a 4C hátuljába. Pontos teljesítményt nem közöltek, így elképzelhető, hogy a mostani 232 lóerőnél is feljebb tornázzák majd az erőforrás teljesítményét, mire a sorozatgyártásra kerül a sor. Ez leghamarabb 2012-ben következhet be. A 8C Competizione modellel ellentétben a 4C darabszámait nem limitálják, évi 1500 darabot akarnak gyártani egészen addig, amíg elég kereslet lesz az autóra.

  Nagyon formásra sikeredett a karbon karosszéria - az alatta lévő váz anyagáról nem nyilatkoztak Nagyon formásra sikeredett a karbon karosszéria - az alatta lévő váz anyagáról nem nyilatkoztak

Utóbbi pedig nem csak azért valószínű, mert az újságíróknak bejött a gép. Nagyon eltalálták a formát, a matt-piros fényezés jól kiemeli a karbon-panelek domborulatait. Elöl a tipikus Alfa pajzsot látjuk, a felnik ismerősek lehetnek a GTA modellekről, a hátsó egyértelműen utalás a 8C Competizione típusra.

  Hátulról a legszembetűnőbb a rokonság a 8C Competizione-val Hátulról a legszembetűnőbb a rokonság a 8C Competizione-val

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
4C: ilyen egy igazi Alfa Romeo

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Audi A3 Cabriolet 1.4 TFSI CoD S tronic, Kia Soul 1.6 CRDi, Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD, BMW X4 xDrive30d, Honda NM4 Vultus
  • Tuning: Volkswagen Golf III TDI
  • Extra: Porsche Múzeum
  • Vezettük: Opel Adam Rocks
  • Bemutató: Mazda MX-5, Jaguar XE

Aktuális: Auto Bild 2014. szeptember

Autó-Motor aktuális címlap
  • Arany Kormánykerék 2014
  • Összehasonlítás: Háromhengeresek: Citroën C3, Citroën C4, Ford Focus, Ford B-Max, Hyundai i10, Mini Cooper, Mini Cooper D, Mitsubishi Space Star, Peugeot 208, Renault Captur, Smart Fortwo, VW Up!. Sportkocsik: Alfa Romeo 4C, Lotus Elise, Toyota GT-86. Dobozautók: Citroën Berlingo 1.6 HDi 115, Ford Tourneo Connect 1.6 TDCi 115, Opel Combo Tour 1.6 CDTI, Renault Kangoo 1.5 dCi S&S 110
  • Vezettük: BMW 2 Active Tourer, Toyota Aygo, Toyota Yaris, Audi A3 Sportback e-tron, Seat Leon ST 4Drive
  • Technika: Ember a gép ellen: BMW 235i robotautó kontra versenyző

Időjárás

Budapest

közepesen felhős
25 °C
15 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?