Hat centivel magasabb az allroad változat a normál Audi A6 Avantnál, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a növekedés egy része a tetősínnek köszönhető, ami jelen esetben magasabb a sima kombiénál. Az A6 allroad tehát 1,47 méter magasan tetőzik – ha a légrugózás alaphelyzetben van.

Szokás szerint nagy tempónál 15 mm-rel képes leereszteni a karosszériát az elektronika, a sofőr gombnyomásra 35 mm-rel növelheti a hasmagasságot, és extrém-terep üzemmódban további 10 mm-t tud emelni rajta. Mindehhez a korábbinál kicsit szerényebb fekete műanyag borítás társul, az egyedi rácsozat a kocsi orrán, illetve a hátsó ezüst betét azért nem hiányozhat.

Csak V6-os erőforrásokkal kínálják az Audi A6 allroad-ot, az egy szem benzines a 3,0 literes, kompresszoros TFSI (310 LE), dízelből a 3,0 literes V6-os van, rögtön három teljesítménnyel (204 LE, 245 LE, 313 LE), utóbbi egyébként a legfürgébb, a 100 km/órás tempó 5,6 másodperc alatt repíti az öt méteres kombit. Utóbbihoz nyolcfokozatú automatikus váltót adnak, a többi erőforráshoz 7 fokozatú dupla kuplungos váltó jár. Még tavasszal megindul az Audi A6 allroad forgalmazása.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!