Nem rövid, de legalább széles a karbon karosszériás városi Mini Nem rövid, de legalább széles a karbon karosszériás városi Mini

Talán a több mint négy méter hosszú Countrymanért próbál vezekelni a Mini márka Genfben, ahol a legrövidebb autójuk tanulmányát prezentálják. A 3,5 méter hosszú Rocketman azonban elég nagyra sikeredett.

A Smarthoz képest hetven, a Toyota iQ-hoz képest ötven, az eredeti Minihez képest harminc centivel hosszabb, azaz ennyivel nagyobb parkolóhelyet kell vele keresni a városban. És akkor még ott van az is, hagy az autó szélessége 1907 mm, ami parkolóházakban se könnyíti meg az ember dolgát. Az autónak a legnagyobb dobása különben sem a mérete, hanem a karosszériája. Hadd magyarázzam meg. A Rocketman megjelenése néhány apró részlettől eltekintve megfelel a normál Mininek, az igazi újdonságot az jelenti, hogy nem acélból, hanem az új BMW i3-ashoz hasonlóan szénszál erősítésű műanyagból készítették el a felépítményt.

Ismerős, mégis új a Rocketman belseje Ismerős, mégis új a Rocketman belseje

A hajtásról mindössze annyit árulnak el, hogy száz kilométer megtételéhez mindössze 3 liter üzemanyagra van szüksége, azonban még meg ennek az üzemanyagnak a fajtáját se pontosítják. Az utastérben egyébként 3+1 ülőhelyet tudtak kialakítani, a csomagtér érdekessége, hogy az alsó rész fiókként kihúzható, ami nagyban megkönnyíti a napi bevásárlás elhelyezését.

Fiók könnyíti meg a bepakolást, a hátsó lámpák szatyor fogójára emlékeztetnek Fiók könnyíti meg a bepakolást, a hátsó lámpák szatyor fogójára emlékeztetnek