Ahogy a modellfrissítés előtt, úgy most is maradt egy hajszálnyi teljesítmény-előnye az összkerékhajtású Huracán EVO-nak, szóval a most debütáló RWD utónevű hátsókerékhajtású változatnál az 5,2 literes lökettérfogatú, Győrben gyártott V10-es teljesítménye 610 lóerő 8000/perces fordulaton, a maximális nyomaték 560 Nm 6500/percnél.

A csúcssebesség 325 km/óra, és optimális körülmények között 3,3 másodperc alatt megvan a 0-100 km/óra gyorsulás, ennek ellenére a Lamborghini nem utóbbit tartja fontosnak, hanem a vezetési élményt. Jobb kormányérzetet ígérnek, a sofőr jobb lába is több beavatkozási lehetőséget kínál; persze mindennek megfelelő kiaknázásához megfelelő vezetési tudás is szükséges. Kellően megszállott rajongók az egyedi első-hátsó lökhárítóról ismerhetik meg a hátsókerékhajtású modellt.

A továbbfejlesztett Performance Traction Control System (P-TCS) gyorsabb az eddiginél és driftelni is hagyja az autót (még azt is elárulják, hogy 30%-ban nagyobb mértékben, mint eddig), és igyekszik a lehető legtovább halasztani a motor teljesítményének csökkentését. A saját tömeg mindössze 1389 kg, a tengelyek között 40/60% a tömegeloszlás, a kormányszervo elektromos. Alapáron 19 colos Kari felniket kap a Lamborghini Huracán EVO RWD, extraként 20 colosakat, a gumik minden esetben az autóhoz fejlesztett Pirelli P-Zero darabok, az indulóár adók nélkül 159 443 euró.