290 millió Ft-os irányáron kínálják James Bond víz alatt úszó Lotusát

2016. január 8. (péntek)

A kém, aki szeretett engem című James Bond moziban látható a most eladásra kínált Lotus Esprit.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Azt használták ki A kém, aki szeretett engem című James Bond mozi készítésekor, hogy a műanyag karosszériás Lotus Esprit szerszámainak a segítségével könnyen tudtak az eredeti autónak kinéző műanyag héjakat készíteni, így összesen hat autót készítettek a híres, víz alatt járó Lotus Esprit rész forgatásához amelye közül három maradt fenn; a most eladásra kínált példány az, amelyik be tudja húzni a kerekeit – ez látható a mozifilmben is.


Jelenleg egy Las Vegasii autómúzeumban van kiállítva a Lotus Espritnek látszó tárgy, a víz alatti szárnyakat tartalmazó kerékjárat-betétek egyszerű, kézzel rögzíthető darabok, a filmben látható kerékjárat-takarókon nincsenek rajta ezek, és úgy kevésbé látványos a megjelenés. Csak kívülről filmezték ezt a példányt, nincs utastere, és a beforduló kerekek miatt a technika is hiányzik belőle.

Szóval 1 millió dolláros, azaz 290 millió Ft-os irányáron kap az ember egy teljességgel használhatatlan műanyag dobozt, aminek egyedüli haszna, hogy jól mutat egy gyűjteményben. Nem légből kapott ez az ár, két évvel ezelőtt Elon Musk 260 millió Ft-ot fizetett egy másik Lotus Esprit tengeralattjáró filmautóért, a Tesla Motors tulajdonosának célja, hogy tényleg víz alatt is működőképes autóvá alakítsa át azt.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
290 millió Ft-os irányáron kínálják James Bond víz alatt úszó Lotusát

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér