25 év múlva így néz ki majd egy Ferrari

2016. január 18. (hétfő)

Kihirdették a Ferrari Top Design School Challenge végeredményét, a zsűri szerint a francia ISD-Rubika iskola diákjai által megálmodott Manifesto nevű autó lett a legjobb elképzelés a jövőt illetően.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A zsűri egyébként híres gyűjtőkből, rajongókból, formatervezőkből, mérnökökből és pilótákból állt, Jay Kay, Sebastian Vettel, Paolo Pininfarina, Andrea Militello, Nick Mason, Flavio Manzoni, Rodolfo Gaffino Rossi, Aldo Colonnetti, Franco Cimatti és Nicola Boari is köztük volt. Egyöntetűen a Manifesto nyerte meg a tetszésüket a végső fordulóba jutott 12 terv közül, mert az egy teljes egésében kidolgozott jármű, karosszériával, utastérrel, hajtáslánccal és leginkább különleges ajtónyitási-mechanizmussal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



A Valenciennes-ben működő IDS-Rubika iskola hat diákja dolgozott az alkotáson, a francia Michael Barthly, Grimaud Gervex és Jean Baptiste Epinat mellett a belga Michael Kalyvianakis, Stanislas Oleksiak és William Stock. Nem tudjuk, hogy mi lesz ő sorsuk, de a Ferrari 2005 és 2011 után azért írta ki 2015-ben is a formatervező-bajnokságát, hogy ötletek mellett tehetséges formatervezőket is gyűjtsön, úgyhogy könnyen lehet, hogy a maranellói cég alkalmazza majd őket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Külön említést érdemelt még a benyújtott pályaművek közül a Pforzheimi Főiskolán tanuló Roman Egorov által készített FL, amely egyedüliként csak és kizárólag az utastérre fókuszált. De nem ezért emelték ki a többi pályamű közül ezt a formatervet, hanem azért, mert a manapság már kissé sablonossá váló bőr-karbon kombináció helyett újfajta anyagok segítségével teremtette meg a luxus érzést.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
25 év múlva így néz ki majd egy Ferrari

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér