215 lóerős a Fiesta ST – de csak 15 másodpercig

2016. február 29. (hétfő)

Genfben mutatkozik be a továbbfejlesztett Ford Fiesta ST, amelynek alaphelyzetben 200 lóerő a teljesítménye, és 15 másodpercig ezt képes felülmúlni.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Továbbra is a 180 lóerős 1,6 literes turbómotort kapja a Ford Fiesta ST, de a nyártól megvásárolható lesz az ST200-as elnevezésű kihegyezett változat, amely túltöltéssel 15 másodperc erejéig 215 LE/320 Nm-t bocsájt a sofőr rendelkezésére.


Ezek a számok egyébként megegyeznek azokkal, amelyeket a gyárilag is elfogadott (a garancia megmarad, 1 óra munkával 599 fontért szerelik be a brit márkaszervizekben) Mountune MP215 tuningkészlet is kínál. A gyár által készített nagy teljesítményű változatnál 200 LE/290 Nm az 1,6 literes turbómotor tartós csúcsteljesítménye, de ezen kívül rövidebb végáttételt (3.82 helyett 4.06) is alkalmaznak, ami 2 tizeddel, 6,7 másodpercre csökkenti a 100-as sprint idejét és 230 km/h-ra emelkedik a végsebesség.

Alaposan átalakították a felfüggesztést, a hasmagasságot 15 mm-rel csökkentik, feszesebbek a lengéscsillapítók, közvetlenebb áttételezésű a kormánygép, módosították az első rugóstagokat és a hátsó torziós hidat is a vezetési élmény javítása érdekében, és finomabb lett az elektronikus menetstabilizáló beavatkozás is. A Ford Fiesta ST200-asnál debütál a Storm Grey fényezés, ezen kívül speciális 17 colos felnik, és félbőr Recaro kagylóülések különböztetik meg a normál ST-től az új csúcsmodellt.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
215 lóerős a Fiesta ST – de csak 15 másodpercig

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér