Fő piaconként eltérő sebességgel halad majd az elektromos átállás a Honda szerint, de a cél mindenhol azonos, tehát 2040-re már csak elektromos hajtású járműveket és erőgépeket kínál a cég. Ennek elérése érdekében kifejlesztik az e:Architecture nevű építőkészletet, amellyel az évtized második felében lépnek majd piacra, és globálisan kínálják majd az erre épülő személy- és szabadidő-autókat. Kínában öt éven belül 10 villanyautót dobnak piacra, Észak-Amerikában a GM-mel kötött stratégiai megállapodás értelmében annak Ultium technológiájával dobnak piacra két villanyautót, Európában a HR-V is csak hibridként lesz elérhető, az új generációs Civicről pár napon belül lesznek információk. A cég felpörgeti a szilárdtest-akkumulátor fejlesztését, a tüzelőanyagcellás technológiát nem csak járművekben akarják energiatermelésre használni.
A Honda 2050-re az egész cég működését karbonsemlegessé teszi, céljai között szerepel, hogy teljesen újrahasznosított anyagokból készítse termékeit.