2020-ig 20 új Suzukit mutatnak be

2016. február 10. (szerda)

Nem jut el az összes új Suzuki Európába, de úgy tucatnyi újdonság megjelenésével számolhatunk a következő négy évben.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Ayukawa Kenichi, a Maruti-Suzuki vezérigazgatója az Új-Delhi autószalon alkalmából adott interjút a Live Mint kiadványnak, ebben beszélt arról, hogy 2020-ig bezárólag a Suzuki 20 új modellt mutat majd be világszerte, és ezen belül is az indiai részleg 3-4 autót fejleszt ki kifejezetten a helyi piac számára. Ez utóbbi azért is jelentős fegyvertény, mert az első autó, amelyet az indiai leányvállalat készített, a most bemutatott Suzuki Vitara Brezza SUV volt.


Jelenleg épp bővítik az indiai Rohtakban található fejlesztőközpontot, ahol teljesen új tesztpályát építenek az épületek kibővítése mellett, erre pedig azért van szükség, mert a jövőben az itt dolgozó mérnökök az indiai piac mellett a fejlődő országokra szánt autókért is felelnek majd, tehát itt hangolják majd a helyi (Afrika, Latin-Amerika, Közel-Kelet) igényekhez a globális modelleket.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A 20 új modellből 11 lesz kisautó, 9 pedig szedán és szabadidő-autó. Segíti a termékfejlesztés felpörgetését, hogy a jövőben három padlólemez lesz, amelyekre aztán modellek sokaságát adaptálják. Például a lemezek alatt a Baleno rokona lesz az új Swift, de ezt használja majd az akár három üléssorral is választható új Wagon R, az Ertiga egyterű új generációja. Minden nagy piacon a helyi igényeknek megfelelő autókat forgalmaznak majd. Esztergomban például az SX4 S-Cross modellfrissítése a következő újdonság, jövőre pedig az immár önhordó karosszériás Grand Vitara forgalmazását is megkezdik majd Európában, 2017 vége felé várhatjuk az új Swiftet.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
2020-ig 20 új Suzukit mutatnak be

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér