Amíg Európában keresztben- vagy hosszában beépített dízelmotorral kínálják a Mercedes Vito különféle változatait, addig Dél-Amerikában csak keresztmotorral és elsőkerékhajtással gyártják a személy- és a teherautó változatot egyaránt.

Az 1,6 literes turbódízel 114 lóerős, maximális nyomatéka 275 Nm, a másik erőforrás a mifelénk nem elérhető 2,0 literes benzines turbó 184 lóerővel és 275 Nm-rel – mindkét erőforráshoz 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltó csatlakozik. A megengedett össztömeg minden esetben 3050 kg, így nem veszélyezteti a 3,5 tonnás össztömegű Sprinter piaci pozícióit.

Amíg a furgon esetén spártai a felszereltség, a Tourer nevű személyszállító Comfort változata normál igényeket elégít ki, míg az arrafelé nem elérhető V-osztályt a Luxus nevű, 7+1 személyes utastérrel rendelkező felszereltségi szint helyettesíti, amihez mindenféle vezetési segédet, 8 légzsákot és bőr belsőt is adnak. A Mercedes nem tervezi, hogy Európában is elérhetővé teszi a 2,0 literes benzines turbómotort a Vito haszonjárműnél, de nem lehet kizárni, hogy később ez alapján földgázas-modellt készítenek majd.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!