Nem sokkal a Range Rover után a Range Rover Sport megújulását is bejelentették. Van egy nagy újdonság, a műszerfal közepén lévő érintőképernyő képátlója immár 10 col. A másik újdonság kicsi, egészen pontosan 2,0 literes lökettérfogatú, és az európai piac új alapmotorjáról van szó.

A négyhengeres Ingenium-dízelt rögtön két turbóval kapja meg a nagy méretű szabadidő-autó, és mivel van megfelelő váltó, nem nagyon fogták vissza a teljesítményét: a 240 lóerőhöz 500 Nm-es maximális nyomaték tartozik. Ezzel 8 másodperc alatt gyorsul 96 km/órás sebességre a jármű, szabványos átlaga 6,2 l/100 km. Van egy másik új erőforrás is, a 3,0 literes, kompresszoros V6-os 340 LE/450 Nm teljesítménnyel, ez világszerte választható lesz.

A nagyobb kijelző mellett a fejegység hardvere is új, ami a gyorsabb működés mellett új funkciókban is jelentkezik. Például magától megjegyzi, merre halad az autó, és ennek megfelelően javasol magától új útvonalat abban az esetben, ha ott torlódást vagy egyéb akadályt észlel, nem kell külön erre utasítani. Ahol már beárazták a csak HSE alapfelszereltséggel választható 2,0 literes dízelt, mintegy 1,25 millió Ft-tal olcsóbb a szintén HSE felszereltségű, 306 lóerős 3,0 literes dízelnél.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!