Fura világ: a használt Porsche Macan negyedével drágább az új autónál!

2016. február 11. (csütörtök)

Nagy-Britanniában annyira vágynak a emberek a Porsche Macan szabadidő-autóra, hogy egy használt példányért a listaárnál negyedével többet hajlandóak fizetni.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

A középkategóriás Macan szabadidő-autó teljesen új vásárlóréteg számára tette kívánatossá a Porsche márkát, Nagy-Britanniában például a vásárlók 75 százaléka hódítás más márkáktól, és ezek az ügyfelek annyira akarnak német autóba ülni, hogy a használt példányokért akár a listaár+25 %-ot is hajlandóak fizetni.


A problémát az jelenti, hogy világszerte erős a kereslet a modell iránt, és a nagy számok törvénye alapján a Porsche kevesebb jobbkormányos autót gyárt, aminek eredményeként legalább 8 hónap várakozási idővel kell számolnia annak, aki a szalonból akar a saját igényeinek megfelelő Macant vásárolni. Azok a szerencsések, akik meg hozzájutottak egy példányhoz annyi pénzt kapnak a használtpiacon egy-egy autóért, hogy azért már szívesen átülnek egy másik prémiummárka termékébe. Például a legolcsóbb Porsche Macan listaára extrák nélkül 43 300 font, a használtautók ára 47 ezer fonttól indul, a szalonautók 55 ezer fonttól indulnak, persze a gazdagon extrázott példányokért még többet kérnek.

Egyébként az se jelent alternatívát, ha netán átmegy a reménybeli Porsche Macan vásárló a konkurenciához, a hamarosan a kereskedésekbe kerülő Jaguar F-Pace szabadidő-autóra már most, a forgalmazás megindulása előtt akkora az érdeklődés, hogy rögtön 9 hónapos várakozási időre számíthat az, aki csak most adja be a megrendelését.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Fura világ: a használt Porsche Macan negyedével drágább az új autónál!

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér