Konstantin Myatnikov mindig is a különleges közlekedési eszközöket kedvelte. A nyolcvanas évek Szovjetuniójában például egy 1972-ben gyártott Opel Rekordot használt sok éven keresztül nagy megelégedésére. Amikor aztán a motor végleg elromlott, kedvet kapott az átépítéshez.

Első körben egy GAZ-24-es Volga motorját szerelte az Opel motorterébe, és ha már úgyis alakított az autó orrán, az első felfüggesztést is a szovjet autóból vette át, arról nem is beszélve, hogy a merev tengelyt is kicserélte. Samara téglalap alakú fényszórókat és megnyújtott orrészt kapott az Opel, a króm lökhárítók helyét pedig a nyolcvanas években nagyon is modern, egybeműanyag lökhárító vette át. Az évek során további műanyag kiegészítők tették egyedibbé az öszvért.

Volga motort és futóműveket épített az Opel Rekord alá Myatnikov úr, miután az eredeti akatrészek tönkrementek Volga motort és futóműveket épített az Opel Rekord alá Myatnikov úr, miután az eredeti akatrészek tönkrementek

Azonban a folyamatos átépítések ellenére az autó karosszériája megadta magát, új autóra volt tehát szüksége Myatnikov úrnak. Ezúttal a korábban donornak használt Volga váz lett az alap, amire egy teljesen egyedi karosszéria készült. Az ajtók egy ötajtós Lada Samaráról érkeztek, a motorháztetőt és a csomagtérfedelet az Opel Rekordról vette át a lelkes lemezszobrász. A műanyag lökhárítók immár a forma szerves részét képezik.

Nem lehet felismerni a GAZ-24-es Volgát a modern vonalvezetés alatt. A amara ajtók azért láthatóak Nem lehet felismerni a GAZ-24-es Volgát a modern vonalvezetés alatt. A amara ajtók azért láthatóak

Azonban ez se volt elég, az évek során sokkal gömbölyűbb orr- és farrész készült – műanyagból – az egyedi limuzinnak, bukólámpák tették sportosabbá a megjelenést. A motorház- és csomagtér fedél még mindig az Opel Rekord átalakított darabjai. Ami jó, azon nem érdemes változtatni.

Egy Opel Commodore C-ből hozta ezt össze az orosz ezermester - összetörték a hátulját Egy Opel Commodore C-ből hozta ezt össze az orosz ezermester – összetörték a hátulját

1995-ben készült a harmadik egyedi autó, ezúttal egy Németországból, kis pénzért megvásárolt Opel Commodore alapján. Ezúttal sokkal laposabb lett a tetővonal, a műanyag lökhárítók kivételével ezúttal is acéllemezből készültek a karosszériaelemek. Ezt az autót négy éven keresztül használta teljes megelégedéssel Myatnikov úr, ekkor azonban egy figyelmetlen autós hátulról belement.

W126-os Mercedesből épült ez a kupé - egyszerűen elhasználódott W126-os Mercedesből épült ez a kupé – egyszerűen elhasználódott

A biztosítótól kapott pénzből egy W126-os Mercedes 500-ast vásárolt főhősünk, és ennek a karosszériájára egy kupé felépítményt készített. Nagyon lapos, nagyon hosszú, és nem túl szép lett az eredmény – utóbbi annak köszönhető, hogy Myatnikov úrnak néhány hét alatt kellett összedobnia a felépítményt, mivel az egyedi járművei hétköznapi használatban vannak, és gyorsan kellett pótolni az Opel Commodore alapokra épített limuzint.

Az ötliteres Mercedes V8-as kerül az ülések mögé - gyors lesz az orosz szuperautó Az ötliteres Mercedes V8-as kerül az ülések mögé – gyors lesz az orosz szuperautó

A Mercedes alapú kupé hét éven keresztül szolgált, de 2006-ban megadta magát – mind műszakilag, mint rohadásilag olyan bajai voltak, hogy Myatnikov úr jobbnak látta kidobni az autót. Ezután egy teljesen szokványos, hétköznapi autóba ült át, azonban nem mondott le autó építési szenvedélyéről. A sorhazái garázsban immár négy éve egy középmotoros szuperautón dolgozik. Az ötliteres V8-as Mercedes erőforrás az ülések mögé került beépítésre, a váltó és a hajtáslánc többi része egy Alekóból származik.

Aleko első híd kerül hátra, a kormányzást elektromotorok segítségével oldja meg az építő Aleko első híd kerül hátra, a kormányzást elektromotorok segítségével oldja meg az építő

Senki nem tudja, működni fog-e a dolog, az biztos, hogy a Volga kuplung csúszik, ezért egy Gazella kisteherautó tengelykapcsolóját fogja hamarosan beépíteni az erőátvitelbe Myatnikov úr. Az autó különlegessége lesz, hogy a hátsó kerekek (amik az Aleko-ban az első kerekek voltak) elektromotor segítségével kormányozhatóak, ami nagyban megkönnyíti majd a parkolást a túlméretes tepsivel.