Mi a BMW-bolygón, a kis képen pedig az eredeti müncheni központ és múzeum Mi a BMW-bolygón, a kis képen pedig az eredeti müncheni központ és múzeum

Rockzenekar, színésznő, motorversenyző vagy éppen autómárka – rajongani mindegyikért lehetséges, ki így, ki úgy személyesíti meg vonzalmát, elkötelezettségét. Kovács László a BMW márka bigott híve, de nem csak úgy ám, hogy egyszerűen tetszik neki: ő már a rendszerváltás előtt hófehér E21-essel falta a kilométereket, a bajorok gyártástörténete amolyan nyitott könyv számára, s az idei, 100., jubileumi esztendőt sem akarta csak úgy elengedni maga mellett. Az 53 esztendős keszthelyi „ezermester” már kora tavasszal felhívta szerkesztőségünket, hogy egy különös díszleten dolgozik, amivel szeretett márkája születési évfordulója előtt kíván tisztelegni.

Kovács úr ma már ikonikus BMW E21-ese. Fotó: Kovács László, Lővei Gergely Kovács úr ma már ikonikus BMW E21-ese. Fotó: Kovács László, Lővei Gergely

Játékdömper adta a holdjáró kerekeit, a csillagmotor virágkaspókból, míg az űrkomp szennyvízcső-elemekből készült. A díszlet első fázisa egy családi ház emeletén állt össze Játékdömper adta a holdjáró kerekeit, a csillagmotor virágkaspókból, míg az űrkomp szennyvízcső-elemekből készült. A díszlet első fázisa egy családi ház emeletén állt össze

„Az egyik bevásárlóközpont üres üzletrészében készítem az egészet, mégpedig úgy, hogy a végén egy kép elevenedik meg, ami videoklip formájában lesz rögzítve” – mondta Kovács úr kedvcsinálóként. „A díszlet egy bolygó felszínét ábrázolja, rajta az Alfa szimbólummal, mint minden kezdet kifejezőjével, a háttérben pedig az Omegával. Fentről egy űrkomp ereszkedik majd alá, s lesz egy nyolckerekű űrjármű is, ami a 100 gyertyás tortát viszi a hátán. Egyébként a klip alatt a „Napot hoztam, csillagot” dal hangzik majd fel, amire meg is szereztem a jogot az Omega együttestől” – folytatta gondolatait. Nosza rajta, több nem is kellett, időpontot egyeztettünk, majd Bence, Gergely és Kálmán kollégámmal meg sem álltunk Keszthelyig!

Az alkotó itt a hátsó hűtővesés 6-os kupéról magyaráz. Lelkesen, ám egyúttal döbbenten hallgattuk szavait... Az alkotó itt a hátsó hűtővesés 6-os kupéról magyaráz. Lelkesen, ám egyúttal döbbenten hallgattuk szavait…

A tudás fája: autós szaklapok és BMW katalógusok A tudás fája: autós szaklapok és BMW katalógusok

Kovács úr egy VW Polóval érkezett a találkára, majd a minikonvoj a bázis felé vette az irányt. Az emeleti teremben hideg volt és sötét, ám ahogy felgyúltak a reflektorok, úgy elevenedett meg a telefonban már ecsetelt kép. Főhősünk csak úgy zúdította ránk az információkat, hogy mit miért csinált és milyennek képzelt el, sőt, még egy autótervet is leleplezett.

Homlokzati szigetelőtáblákból, csemperagasztó, ezüstfesték és hőlégfúvó segítségével készült a háttérfal és az „oltár”. Kovács úr több mint 2000 munkaórát és mintegy 700 ezer forintot áldozott rá! Homlokzati szigetelőtáblákból, csemperagasztó, ezüstfesték és hőlégfúvó segítségével készült a háttérfal és az „oltár”. Kovács úr több mint 2000 munkaórát és mintegy 700 ezer forintot áldozott rá!

A színpad alatt festékesvödrök és gyümölcsösládák is kivették a részüket a sikerből A színpad alatt festékesvödrök és gyümölcsösládák is kivették a részüket a sikerből

A grafitrajzon egy olyan 6-os kupé állt, aminek történetesen a csomagtérfedelén is vannak BMW hűtővesék – szerinte az egyéni elképzelés mellett ez a márka örök körforgását is szimbolizálja. Ezt követően a „színpad” következett – erről beszéljenek fotóink –, ám mivel Kovács úr exkluzív kreációja mozgásban az igazi, az alábbi videón megnézhetik.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!