Így készül a Danuvia

2016. február 26. (péntek)
A motorkerékpár gyártásról szóló riport először az Autó-Motor 1963/13-as számában jelent meg.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Pontos gépi sablonokban készül a duplacsöves zárt bölcsőváz. Tóth Gusztávné négy éve végzi ezt a munkát, keze alól szép varratú vázak kerülnek ki Pontos gépi sablonokban készül a duplacsöves zárt bölcsőváz. Tóth Gusztávné négy éve végzi ezt a munkát, keze alól szép varratú vázak kerülnek ki
Mindnyájan szeretjük! Ügyes, jó konstrukciójú, könnyű kismotorkerékpár, ellátva a nálánál jóval nagyobb és drágább luxus kétkerekűek valamennyi kényelmi felszerelésével. Alapjai másfél évtizedre nyúlnak vissza, s évenként tökéletesedett, lett erősebb és „ruhája” szebb.
Fogaskerék és véső gépek csoportja. Ezen a soron készül a motorkerékpár valamennyi fogas- és lánckereke Fogaskerék és véső gépek csoportja. Ezen a soron készül a motorkerékpár valamennyi fogas- és lánckereke


A kerekek befűzése, a küllőanyák meghúzása is gépi úton történik. A háttérben a nagy pontosságot igénylő központosítás művelet látható A kerekek befűzése, a küllőanyák meghúzása is gépi úton történik. A háttérben a nagy pontosságot igénylő központosítás művelet látható
Valamennyi alkatrésze precíz gépi előállítási folyamat készítménye, s szerelését is begyakorlott, sok éve a Danuviánál dolgozó szakmunkások végzik. Ottjártamkor már éppen az első szállítmányát készletezték annak az új, az eddigiektől külső megjelenésében, színezésében is eltérő sorozatnak, amely e sorok megjelenésével egy időben kerül a kereskedelmi forgalomba.
Indikátor-órával méri Torma István a főtengelyek csapjainak pontosságát. Csak kifogástalan fődarabok kerülnek beépítésre Indikátor-órával méri Torma István a főtengelyek csapjainak pontosságát. Csak kifogástalan fődarabok kerülnek beépítésre

Az új, szürke színre fényezett, igen elegáns motorok mellső villája korszerű hidraulikával van ellátva. A stopkapcsoló a sártól és víztől teljesen szigetelt, a hátsó teleszkópok új tömítésrendszerükkel folyásbiztosak. A kerekek teljes kiegyensúlyozást nyertek, a motor zaja csendesebb lett, a hangtompító pillanatok alatt szétszerelhető és könnyen tisztítható.

Görgős állványokon történik a végszerelés Görgős állványokon történik a végszerelés

A legszembetűnőbb változás, mely hosszú utakon is kényelmes utazást biztosít, az új, Velocette-modell ikernyereg. Mindent egybevetve: nagyszerű kismotorkerékpár a Danuvia-125-ös.

Szállításra készen sorakoznak az új „szürke széria” Danuviák a gyár udvarán. Sok motornak nyújtanak majd nagyszerű élményt Szállításra készen sorakoznak az új „szürke széria” Danuviák a gyár udvarán. Sok motornak nyújtanak majd nagyszerű élményt

Martinecz György

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Így készül a Danuvia

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér