Gázcsövek még nem faragnak terepjárót, de még SUV-t sem az autóból Gázcsövek még nem faragnak terepjárót, de még SUV-t sem az autóból

Az utólagos átalakításokról általában nagyon könnyen meg lehet mondani, hogy nem a gyárban készültek. Pontatlan illesztések, nem tökéletes arányok, és sok esetben egyszerűbb, nem feltétlenül a legszebb vagy legpraktikusabb részletek jellemzik az ilyeneket.

Jelen esetben azonban nem beszélhetünk ilyenekről, hiszen az ismeretlen, orosz építő szinte tökéletes munkát végzett a Mercedes 190 ötajtóssá alakítása során. Nem spórolta le a hatalmas méretű hátsó ajtót, a szélvédő is felnyílik a meglehetősen rövid csomagtér-fedéllel együtt, a korabeli E-osztályról származó hátsó lámpák miatt a csomagtér-nyílása is kellően nagy lehetne, de a terepjárós divatnak való megfelelés miatt nem vágta ki a gyári hátfalat. Igazából két kifogásolható részlet van az autóval kapcsolatban, igaz mindkettőt el lehet tüntetni.

Ilyen lehett volna a ferdehátú 190-es. A mérnökök elkészítették, a Mercedes vezetősége azonban elgáncsolta Ilyen lehett volna a ferdehátú 190-es. A mérnökök elkészítették, a Mercedes vezetősége azonban elgáncsolta

A tetőre szerelt spoiler annak ellenére gagyi, hogy a pótféklámpa tartójaként gyakorlati szerepe van. A ránézésre gázcsövekből összetákolt gallytörők/pótkeréktartó még akkor is nevetséges, ha következetesen szabadidő-autós irányba ment el az építés. A festés helyett az autóra felhordott rücskös bevonat eltávolítása már nagyobb feladat, valószínűleg azért döntött mellette az építő, mert jótékonyan eltakarja az apróbb kidolgozási hiányosságokat, és egy terepjárónál még elmegy.

Kevésbé terepjárósan sokkal szebb lenne az egyedi 190-es. Pardon, 90-es Kevésbé terepjárósan sokkal szebb lenne az egyedi 190-es. Pardon, 90-es