Az egyesek szerint indiánra vagy épp környezetbarát sünre hasonlító márkajelzés valójában egy körbe zárt nyílvesszőt jelenít meg, és először a Škoda Hispano Suiza luxusautón használták.

A licenc alapján hivatalosan gyártott luxusautó első példányát 1925 tavaszán kezdték el építeni, az első tulajdonos Tomas Masaryk csehszlovák elnök volt, aki 1926. május 10-én vehette át az autót. Nem csak az első példány, az összes (három év alatt 100 példányt készítettek) Škoda Hispano Suiza a megrendelés követően egy év alatt készült el, mert minden egyes példánynál a megrendelő egyedi igényei alapján alakítottak ki minden részletet.

Tomas Masaryk volt a Skoda Hispano Suiza első vásárója Tomas Masaryk volt a Skoda Hispano Suiza első vásárója

Az elnöki limuzin karosszériáját a Messrs. Brožík & Jech műhely készítette, rajtuk kívül még a gyári Messrs. Laurin & Klement is gyártott felépítményeket az alvázra. A hivatalosan Škoda 25/100 PS névre hallható autók tömege felszereltségtől függően elérte a 2,7 tonnát, az elérhető csúcssebesség 140 km/óra.

85 éve mutatkozott be a Skoda ma is használatos logója 85 éve mutatkozott be a Skoda ma is használatos logója

Masaryk elnökön kívül még a csehszlovák miniszterelnök, Antonín Švehla is vásárolt magának egy Škoda Hispano Suizát, a termelés nagy részét egyébként határon belül, gazdag üzletembereknek értékesítették. Az indulóár 190 000 korona volt, az elnöki autóért 280 000 koronát fizetett az állam – viszonyításként a Škoda 422 ára 38 000 korona volt, és a Škoda saját fejlesztésű csúcsmodelljéért, a 860-asért 120 000 koronát kellett fizetni.