A modell a liege-i starttól kezdve egészen a Champs-Elysées-nél található célig vezeti a mezőnyt. Az együttműködési megállapodást, amely szerint a Skoda az esemény hivatalos partnere, idén márciusban írta alá a Skoda Auto és a rendezőség.

A támogatásnak különös aktualitást ad, hogy a Skoda 1895-ben történt megalakításakor még kerékpárokat összeszerelő üzemként kezdte meg működését. Összesen 175 Fabia, Octavia és Superb áll a szervezők rendelkezésére, amely néhány héttel a verseny indulása előtt már megérkezik az Evryben található Tour-garázsba. Az autókkal rendezők, szállítók, versenyigazgatók és bírók, valamint újságírók utaznak majd.

Jaroslav Černý, a Škoda Auto sajtószóvivője rámutatott: „ A Tour de France versenyt 15 millió ember követi nyomon a helyszínen és a világ 170 országában 2 milliárdan a TV képernyője előtt ülve. Ezzel a harmadik helyen áll az Olimpiai Játékok és futball világbajnokság népszerűsége mögött. Mindez jól megfelel a Skoda stratégiájának, hogy még többen ismerjék meg a cseh márkát.”

A Tour de France egyúttal a szeptemberben debütálő új Skoda Octavia generáció bevezetését is előkészíti, mivel minden szakasz céldobogójánál ki lesznek állítva ilyen modellek.