A Kia és a Dongfeng közös vállalata készíti a KX3-as nevű kompakt szabadidő-autót, amelynek nincs megfelelője Európában. Az 1,6 literes, 125 lóerős benzinmotorral és elsőkerékhajtással kínált típus piaci rajtja jól sikerült, majd finoman szólva is bezuhantak az eladások. Első (csonka) évében, 2015-ben 47,5 ezer példányt értékesítettek, 2016-ban 69 ezerre nőtt ez a szám, 2017-ben aztán épp csak túllépték a tízezer darabot, míg 2018 január-augusztusa között csak 1061 darabot tudtak eladni. Az ok, hogy Kínában manapság mindenki elektromos autót vesz, amit a kormányzat is komoly ösztönzőkkel támogat.

A Kia nem futamodik meg, hanem elkészítették a KX3 akkumulátoros-elektromos változatát. Ennél befalazták a hűtőrácsot, ahová a töltőcsatlakozó is került, a fényszóró kék szemöldököt kapott és az esztergált felületű felnik is egyediek. A technikáról annyit árultak el, hogy az első kerekeket 110 lóerős villanymotor hajtja, és 45 kWh kapacitású a lítium-ion telep, a hatótávolságot és a töltési időt nem közölték. Ezeket az adatokat a vételárral együtt majd a Chengdui Autószalonon esedékes leleplezés alkalmával árulják el a Kia KX3 EV-ről.