A 2019-es modellévű Chevrolet Camaro Copo gyorsulási versenyautó az ötven éves jubileumot ünnepli, ezért elérhetővé teszik a 50th Anniversary Special Edition csomagot, amelyben az eredeti autó fehér versenycsíkokkal megvadított kék színét – anno Laguna kék volt, ma Anniversary Blue Metallic a szín neve – használják, narancs a motorblokk, fekete a szívósor és króm a szelepfedél.

A jubileum miatt idén nem csak ötven, hanem hatvankilenc autót készítenek – az első szériából is ennyi készült. Természetesen a legújabb Camaro-arcot (amit csak jövőre kap meg az utcai kivitel) kapta meg a Copo, amelynél a 350 jelzésű motor „csak” 4,9 literes lökettérfogatú, és új elemként 2,65 literes Magnuson kompresszort kap. A négyfokozatú automatikus váltó és a merevtengely változatlan.

De nemcsak a Copo gyorsulási versenyautót mutatta meg a Chevrolet, elkészítették az eCopo elnevezésű tanulmányt, amely akkumulátoros-elektromos versenygép. Több mint 700 lóerő és 800 Nm a két darab BorgWarner HVH 250-150 villanymotor teljesítménye, ezek a négyfokozatú Turbo 400-as automatikus váltóba hajtanak be, ez és a merevtengely megegyezik azzal, amit a benzines változat is megkap.

A Chevrolet mérnökei a Hancock and Lane Racing-gel közösen építették meg ezt az autót, de a Shock and Awe nevű elektromos gyorsulási versenyautó építője, Patrick McCue is segített a munkában, utóbbin keresztül a Bothell High School autós képzésén résztvevő tucatnyi diák is dolgozik az autón. A tesztelés még folyik, egyelőre csak becslés van arról, hogy 9 másodperces eredményt ér majd el a Camaro eCopo, amely egyébként a GM új fejlesztésű, 800V-os feszültségű akkumulátor-technológiájának első gyakorlati alkalmazása. A négy darab, egyenként 80 kg tömegű egységet a hátsó ülés helyén és a csomagtér padlóján helyezték el, így 44:56% a tengelyek közötti súlyeloszlás, ami javítja a rajtképességet.