A sajtóközlemény fogalmazása szerint felnőttkorba ért a Renault Zoe villanyautó, hét évvel ezelőtt 22 kWh kapacitású akkumulátorral kezdte pályafutását, ami idővel 41 kWh-sra bővült, mostantól pedig 52 kWh-s teleppel lesz megvásárolható – az előzőhöz képest nem változtak az akkumulátor fizikai méretei, az energiasűrűségét harmadával megnövelték. A reálishoz közelítő WLTP-módszer szerint mérve 390 km-es a hatótávolság, szóval lehet izzítani a konnektorokat.

Immár CCS töltőkábel fogadására is kész az autó, tehát villámtöltésre is lehetőség van az R110 és R130-as motornál is – nincs többé Q, azaz Continental által szállított hajtáslánc. Az új akkumulátor nagyobb teljesítményleadása hívta életre a 135 lóerős és 245 Nm nyomatékú csúcsváltozatot, amely már 10 másodpercnél hamarabb éri el a 100 km/órás sebességet, és 140 km/órás végsebességet ér el.

Amíg a külsőhöz csak óvatosan nyúltak hozzá, és épp csak a lökhárítókat rajzolták látványosabbra, addig teljesen új a műszerfal. Nagyobb felbontású a digitális műszeregység, az új Clio-ban debütált nagy méretű, élére állított központi érintőképernyővel is találkozunk, finomabb a műszerfalak mintázata, és már több helyen puha a burkolat. Új vezetőtámogató rendszerek is elérhetőek, az Easy Connect rendszer további online funkciókat nyújt.