Az Audi lemondta az e-tron brüsszeli bemutatóját (az ottani üzemben gyártják majd az akkumulátoros-elektromos szabadidő-autót), és helyette Észak-Amerikában mutatják meg a sajtónak az újdonságot. Az álcázott prototípusok folytatják európai körútjukat, most éppen Koppenhágában jártak.

Ennek kapcsán itt vannak az első képek az álcázatlan műszerfalról, amelyen rögtön láthatjuk a nem mindenfelé legális, a külső tükröket kamerával-monitorral kiváltó rendszert is. Ennek a kijelzőit az ajtókárpit elején, tehát a hagyományos külső tükörnél mélyebben helyezik el, és valamiért nem a megszokott téglalap alapú képet mutatja a rendszer, hanem levágják a sarkokat, mesterséges holttereket teremtve – és munkát adva a holttérfigyelő segédnek. Ahogy a hagyományos tükröknél, itt is lehet állítani a látómezőt, ezen kívül háromfajta üzemmód van autópályás vezetésre, kanyarodáshoz és parkoláshoz, és rá is lehet közelíteni az egyes részletekre.

A két, nagy kontrasztú OLED-kijelző mellett három nagy képernyő van a műszerfalon, hiszen a vetített műszeregység mellett ott a központi kijelző és a középkonzolt helyettesítő alsó érintőképernyő, plusz az utas előtti betét lehet hátulról megvilágított. A 2928 mm tengelytávolságnak hála öt személynek is tágas utasteret ígér a gyár, a sík hátsó padló okán a középső hely is használhatónak tűnik.

Az akkumulátoros-elektromos hajtás kapcsán csendes lesz az Audi e-tron, hogy ez ne legyen mindig így, arról a 705 W összteljesítményű, 16 hangszórót használó térhangzást is előállítani képes Bang&Olufsen hangrendszer gondoskodik majd.