A Cliohoz hasonlóan komolyabb modellfrissítést kap a Zoe nevű villanyautó, amelyet a gyár generációváltásnak állít be. Utóbbi indoka, hogy sokkal több vezetőtámogató rendszer lesz a fedélzeten és az eddiginél fejlettebb online szolgáltatások társulnak az autóhoz, amelynek lesz majd egy 135 lóerős csúcsváltozata is. Műszakilag a gyorsabb fedélzeti töltőberendezés jelenti az újdonságot, de egy 380 km-es (NEDC) hatótávolságú modellről is hallani pletykákat.

A Capturnél tényleges generációváltásra kerül sor, hiszen a műszaki alapot is lecserélik – Európán kívül összkerékhajtással is kínálják majd a modellt. Mifelénk nagy változás nem lesz, az 1,0 és 1,33 literes turbómotorok (100-150 LE) mellett az 1,5-ös dízel (85-115 LE) lesz választható kezdetben, illetve a Clióban debütáltó, 1,6-os benzines szívómotort használó E-Tec lágy-hibrid hajtás is elérhető lesz majd 2020-ban. Még a jelenleginél is több egyediséget lehet majd felár ellenében adni az autónak, de bővül a vezetőtámogató rendszerek sora is.