Nem véletlen a helyszínválasztás, hiszen a Volkswagen egyik kisteherautó-gyára is Hannoverben található, így kézenfekvőnek tűnt a választás, hogy ebben a német városban teszteljék a prototípust.

A tervek szerint a következő két évben gyűjtik a tapasztalatokat az autóval, amelyet nem mérnökök, hanem a kommunális cég alkalmazottai fognak vezetni. A nyújtott Caddy Maxi alapján készített akkumulátoros elektromos kisteherautó 4,2 köbméteres raktérrel rendelkezik, terhelhetősége a nehéz telep miatt azonban csak 500 kg. Egy feltöltéssel legfeljebb 110 km távolságra képes eljutni. A kísérleti autókat megújuló forrásból származó árammal fogják tölteni.

Két éven tesztelik az akkumulátoros Caddy-ket Hannoverben. A vásársáros csarnokaiban is használják majd az autókat Két éven tesztelik az akkumulátoros Caddy-ket Hannoverben. A vásársáros csarnokaiban is használják majd az autókat

A Volkswagen konszern at tervezi, hogy 2018-ra a világ legnagyobb darabszámban elektromos autókat gyártó cége lesz, a hamarosan bemutatkozó Lupo illetve a Golf padlólemezre is készítenek egy-egy elektromos autót.

A kisebb terhelhetőségen kívül nem kell kompromisszumokat kötni A kisebb terhelhetőségen kívül nem kell kompromisszumokat kötni