A kerékpárok világához szokott fejlesztőmérnökök igyekeztek a lehető legegyszerűbb konstrukciót készíteni az elektromos autóhoz, a SIN nevű jármű két oldalsó panelje karbonból készül, amelyeket alumínium keresztmerevítők illetve az akkumulátor tart össze. Utóbbi érdekessége, hogy az összesen 20 kWh kapacitás egy 14 kWh-s beépített és egy 6 kWh-s kivehető darabból áll össze – utóbbi 60 kg-os tömeget jelent, tehát nem ezzel fog felszaladni az ember az irodába, hogy aztán ott töltse.

A 950 kg tömegű (ebből 200 kg az akkumulátor) jármű négy kerékagy-villanymotorral rendelkezik, a rendszerteljesítmény 82 LE, a rendszernyomaték 160 Nm. A 100 km/órás sebességet 13 másodperc alatt éri el a SIN, a csúcssebessége 130 km/óra, egy feltöltéssel pedig 160 km az elérhető hatótávolság. A Biomega reményei szerint három-öt éven belül kezdi el a SIN sorozatgyártását, a megcélzott indulóár 20 000 euró, azaz 6,4 millió Ft. Érdekes egyébként, hogy a lehető legtöbb ablakfelülettel rendelkező karosszériának nagyon vaskos tetőoszlopokat terveztek, ami városban megnehezíti a Biomega egyéb ügyfeleinek, azaz az elektromos kerékpárokat használóknak az észlelését…