A Frankfurti Autószalonon mutatja meg az Opel a Corsa-e alapján épített raliautót, amelyből 15 darabot építenek az elsőként 2020-ban megrendezésre kerülő ADAC Opel e-Rally Cup számára – itt támogatott versenyzők mellett magánpilóták is indulhatnak, egy-egy raliautó ára 50 ezer euró alatt lesz.

Könnyített alap-karosszériát kap a Corsa-e Rally, hegesztett bukókeretet és újonnan fejlesztett nagyfeszültségű (HV) biztonsági figyelmeztető rendszert, nem nyúlnak az első kerekeket hajtó motorhoz (136 LE/260 Nm) és az akkumulátorhoz (50 kWh), de Torsen önzáró differenciálmű kerül a hajtásláncba.

Az Opel rali utánpótlás-nevelésének első lépcsője marad az Adamokat használó bajnokság, majd az elektromos autók bajnoksága következik, a csúcs pedig az új Corsa alapján épített R2-es raliautókat használó széria, amely után a Junior ERC-re válthatnak majd a legtehetségesebb pilóták. Ezen a szintén a PSA csoport két másik márkája veszi át a pilótákat, a Peugeot R5-ös autókat, a Citroën pedig WRC-autókat indít.