A Ssangyong márkanévnek egyébiránt Magyarországon is van tekintélye, évekkel ezelőtt a Korando és a Musso jó néhány példánya lelt hazai gazdára. Néhányan talán arra is emlékeznek, hogy azokban Mercedes motorok dolgoztak. Nincs ez másként a több mint 4,7 méter hosszú, hétüléses, masszív Rexton esetében sem, közös nyomócsöves, öthengeres, 165 lóerős turbódízel motorja nem más, mint a stuttgarti M-osztályból is ismerős 2.7 CDI. Ehhez szériában ötfokazatú manuális, extraként pedig ugyancsak ötfokozatú, kézzel is vezérelhető automatikus váltómű csatlakozik.

A nyomatékelosztóhoz hasonlóan ugyancsak a Mercedestől származó, alapáras összkerék-hajtása elektromosan, a műszerfalról kapcsolható, ugyanakkor felárért tapadástól függő erőátvitelre képes állandó összkerekes technika is rendelhető. A Rexton futóműve elöl McPherson rendszerű, hátul merevtengelyes, öt lengőkaros, a fékpofák elöl-hátul tárcsára harapnak. Három felszereltségi szint közül lehet választani: a DSL a teljesség igénye nélkül dupla légzsákot, szervokormányt, ABS-t, ESP-t, légkondicionálót és 16 colos könnyűfém kerekeket, a DSX sebességfüggő kormányrásegítést és elsősorban optikai felszereléseket, míg a DSX Aut. a már ecsetelt automatikus váltót tartalmazza.

Na és az ára ? Nos, a DSL 1000 forinttal marad el a 8, azaz a nyolcmillió forintos határtól, a DSX 8 899 000 forintba kerül, az automata felára pedig 400 000 Ft. Ilyen kedvező ár/érték aránnyal nem lenne meglepő, ha – mint a neve is sugallja (rex=király) – nálunk is rövidesen uralkodó típus válna belőle saját szegmensében.