A premierre a sydneyi Nemzetközi Autókiállításon (október 11–21.) kerül majd sor. A kínálat a Roomsterből és az Octáviából áll, a palettán az RS, valamint a kombi változatok is szerepelnek majd. Az új importőr értékesítési hálózata kezdetben körülbelül 14 kereskedésből áll majd, amelyek kulcsfontosságú régiókban helyezkednek el.

„A belépés az ausztrál piacra szimbolikus folytatása a Škoda márka nemzetközi terjeszkedésének” – mondja Fred Kappler, a Škoda Auto értékesítési és marketingigazgatója.

Európa, Ázsia, Afrika és Dél-Amerika után Ausztrália lesz az ötödik kontinens, ahol a Škoda Auto hivatalosan képviselteti magát. Ezzel egyidejűleg kereken százra bővült azon országok száma, ahol a Škoda Auto engedélyezett partnerei jóvoltából elérhetőek a márka járművei.

Történelme során először az elmúlt évben sikerült a Škoda Autónak több mint félmillió járművet (549 667 darab, + 11,7 százalék 2005-höz képest) eladnia világszerte. Az idei év első félévében a Škoda járművek iránti kereslet jelentős mértékben tovább nőtt, összesen 311 062 járművet (+ 13,2 százalék 2006-hoz képest) vettek az ügyfelek.