Az Edmunds.com Hyundaira vonatkozó oldalainak látogatottsága 27 százalékkal nőtt meg az egy héttel korábbihoz képest, míg a Genesis (az Oscar-gála egyik hirdetésében is szereplő, felsőkategóriás szedán) modellhez kapcsolódó oldalak forgalma 86 százalékkal erősödött. A Hyundai saját honlapjának vasárnapi forgalma, pedig megkétszereződött ez előző hétvégéhez képest. „Ez is azt bizonyítja, hogy ha kellően erőteljes az üzenet, még mindig rendkívül hatásos a televíziós reklám” – mondta Jeremy Anwyl, az Edmunds.com elnök-vezérigazgatója.

„Az Oscar díjátadó televíziós közvetítésénél csupán az amerikai futballbajnokság döntője, a Super Bowl ér el nagyobb hirdetési nézőszámot az USA-ban” – emelte ki Tim Calkins, a Northwestern egyetem marketing professzora. A Hyundai online forgalma hasonló mértékben ugrott meg a Super Bowl hirdetések sugárzása során, amelyek idén ugyancsak a Genesis modellt népszerűsítették, említi meg a www.kbb.com autóipari oldalt működtető Kelley Blue Book.
„A hirdetési naptárban két pirosbetűs nap szerepel: a Super Bowl és az Oscar-gála. Ha egy hirdető igazán nagy hatást szeretne elérni, ezt a két estét választja” – hangsúlyozta Calkins.

A szakember szerint az évenkénti Hollywood-i sztárparádé idei 36,3 milliós nézőszáma 13 százalékkal haladta meg a tavalyit.
A Super Bowl idején a hirdetők átlagosan hárommillió dollárt fizetnek egy harminc másodperces reklám sugárzásáért – az Oscar-gála díjszabása ennek körülbelül a fele.