A gyártás 2006 januárjában kezdődik a Peugeot teheráni, Iran Khodro nevű üzemében, ahonnan jövő márciustól exportálják az újdonságot. Mostanáig több mint ötmillió példány kelt el a 206-osból, s az újdonság megjelenésével közel kerülhetnek ahhoz, hogy túlszárnyalják a 205-ös által tartott 5 278 000 darabos rekordmennyiséget. A 2000 és 2003 között Európa legjobban fogyó autójának számító 206-ost 145 országba exportálják, a világ hat gyárában összeszerelt modell mintegy 82%-a exportra készül. Az alapmodellnél 35 centivel hosszabb, 4,19 méteres négyajtós két eltérő felszereltségben, két különböző motorral lesz kapható. A gyengébbik, 75 lovas, 1,4-es benzinmotorhoz kézi, míg a 110 lóerős, 1,6-os benzineshez kézi vagy automata váltó is rendelhető lesz. A Renault Thalia és a Fiat Albea riválisának tekinthető 206 Sedan csomagterének űrméretéről egyelőre nincs adat.