A NABI 60 BRT típusú autóbuszok 2008 októberében érkeztek a városba és a magyar mérnökök által tervezett modern formavilágukkal annyira megnyerték az amerikaiak tetszését, hogy a közlekedési vállalat reklámcélokra is felhasználja őket.

A NABI buszok a város óriásplakátjain csábítják az utazóközönséget. A tömegközlekedési vállalat elsősorban az autósokat célozza meg a kényelmes és megbízható közösségi közlekedés üzenetével, így a magyar buszokat naponta több millió autós láthatja az autópályák és legforgalmasabb utak mentén. Az óriásplakátokon kívül fotópályázatra is hívják a lakosokat, hogy a tetszetős NABI autóbuszokat munka közben örökítsék meg.

Az új gépjárművek az igen szigorú amerikai környezetvédelmi előírásokat is teljesítik, mivel gázüzemű (CNG) motorokkal rendelkeznek. A NABI autóbuszok tengerentúli sikere kedvező hatással lehet a magyarországi munkahelyekre is. Az Obama-csomag ugyanis a tömegközlekedés fejlesztését komoly erőforrásokkal támogatja, így a Budapesten és Kaposváron is üzemet működtető NABI az amerikai igények függvényében adott esetben bővítheti kapacitását, és vele együtt akár a foglalkoztatottak számát is.